Nieuwe Administratie aanmaken (SnelStart Web)
Een nieuwe administratie toevoegen
Als je bent ingelogd in SnelStart Web en je hebt je administratie geopend, zie je rechtsboven de naam van je administratie. Klik daarop en ga naar Administratiebeheer. Hier kun je ervoor kiezen om een nieuwe administratie aan te maken door op de knop ‘Nieuw’ te klikken. Voor elke extra online administratie wordt er een bedrag van €2,75 per maand per administratie in rekening gebracht.
Een nieuwe administratie verwijderen
Om een administratie te verwijderen, log je in op SnelStart Web en klik je rechtsboven op de naam van je administratie. Kies vervolgens voor Administratiebeheer en ga naar het overzicht van je administraties. Klik op de knop ‘Verwijderen’ bij de betreffende administratie. Om te bevestigen dat je de administratie wilt verwijderen, dien je nogmaals de naam van de administratie in te typen. Nadat je hebt bevestigd, wordt de administratie verwijderd.
De naam van een administratie wijzigen
Als je je administratie wilt hernoemen, open je deze in SnelStart Web en zoek je rechtsboven naar de naam van de administratie. Klik erop en selecteer vervolgens de optie Administratiebeheer. Je ziet nu een overzicht van je administratie en kunt de optie ‘Naam wijzigen’ selecteren om de naam van je administratie te wijzigen.
Betekenis icoon voor de naam van de administratie in Administratiebeheer
Blauw rondje met 3 mapjes -> eigen online administratie of je hebt rechten gekregen in deze administratie als externe gebruiker.
Groen rondje met vinkje -> nieuwe administratie, klaar om voor het eerst te openen in SnelStart Web of de SnelStart app.
Rood rondje met 3 mapjes -> cliëntadministratie in overzicht van een administratie- of accountantskantoor.